ipod crash? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn ipod gereset bij ''algemeen, stel opnieuw in'' maarn u ik heb op wil starten staat het apple logo erm et dat wacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod crash?
ik heb mijn ipod gereset bij ''algemeen, stel opnieuw in'' maarn u ik heb op wil starten staat het apple logo erm et dat wacht gebeuren, maar dat wacht ding loopt niet meer en ik kan hem ook niet uit zetten!? weet iemand wat ik moet doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt proberen je iPod te resetten door de Home button (ronde knop) en de sleep knop (bovenop je iPod) ongeveer 10/15 seconden (tegelijk) in te houden.
Na 10 tot 15 seconden zie je je scherm uit gaan, en daarna weer aan, waarna het Apple logo'tje verschijnt. Mocht dit niet lukken, of wil je het eerst andere proberen, dan kun je hem even via de kabel koppelen aan iTunes. Het kan wat langer duren dan normaal voordat je iPod reageert! |
|
|||
|
|||
Dankje Royofzo
hij is nu uit maar ik durf hem niet meer aan te zetten , ik ben bang dat hij het weer gaat doen maar heel hartlijk dank voor de tips |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod Touch 1g crash? | IIsnickerII | iPhone algemeen | 4 | 30-09-10 18:50 |
iPod touch 1g crash | cheese | Archief | 1 | 27-11-09 21:26 |
Springboard crash na gebruik van ipod app | Luka77 | iPhone Apps | 0 | 28-10-09 12:47 |
|
|