Grijs blok in schermtijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een discussie met de kids over hun schermtijd op hun iPhones. Ik zie een totale schermtijd in een blokdiagram met een aantal kleurtjes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijs blok in schermtijd
Ik heb een discussie met de kids over hun schermtijd op hun iPhones. Ik zie een totale schermtijd in een blokdiagram met een aantal kleurtjes. Hiermee kan ik makkelijk zien (mocht het nodig zijn) hoeveel tijd ze waaraan besteed hebben. De verschillende kleuren spreken voor zich omdat deze vermeld worden onder de grafiek. Wat echter nergens staat is wat in de grafiek de tijd is voor de grijze kleur. Wie kan mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koogeek stopcontact en -blok is miskoop | batyka | iPhone algemeen | 2 | 07-01-20 18:30 |
Ik kan slechts één woord of een blok tekst selecteren | xpadje | iPhone algemeen | 6 | 18-08-14 23:57 |
witte blok oplader al na 3 dagen kapot? | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 10-12-08 14:33 |
blok met vraagteken | Sad | Ringtones en Wallpapers | 1 | 27-08-08 21:37 |
|
|