//

witte blok oplader al na 3 dagen kapot?

witte blok oplader al na 3 dagen kapot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Heb hier een 3 dagen oude iphone, gejailbreaked en wou vandaag de iphone opladen via het witte blokje. Het rare is, hij wil daarmee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-08, 13:05
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard witte blok oplader al na 3 dagen kapot?

hallo,

Heb hier een 3 dagen oude iphone, gejailbreaked en wou vandaag de iphone opladen via het witte blokje. Het rare is, hij wil daarmee niet meer opladen. Via de pc wil hij wel normaal opladen en contact maken met itunes...
Wat raden jullie mij aan? Gewoon terug te gaan naar t-mobile of ligt het wellicht aan dat de iphone gejailbreaked is en nieuwe programma's op staan?
(heb geen andere iphone om het mee te testen)

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-08, 13:29
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
hallo,

Heb hier een 3 dagen oude iphone, gejailbreaked en wou vandaag de iphone opladen via het witte blokje. Het rare is, hij wil daarmee niet meer opladen. Via de pc wil hij wel normaal opladen en contact maken met itunes...
Wat raden jullie mij aan? Gewoon terug te gaan naar t-mobile of ligt het wellicht aan dat de iphone gejailbreaked is en nieuwe programma's op staan?
(heb geen andere iphone om het mee te testen)

Thnx
Bedoel je met 'het witte blokje' het dock?
Die zit niet standaard bij de iPhone 3G en heb je kennelijk apart aangeschaft/gekregen.
Als je iPhone wél oplaadt via de pc is de kabel kennelijk goed en zal er mogelijk een fout in het dock zitten, óf in de stekker. Ik zou dan daarmee teruggaan naar de winkel. Daar kunnen ze dat eenvoudig testen ws. (met een andere iPhone/dock/stekker) zodat duidelijk wordt waaraan het ligt - en wat je dus onder garantie vernieuwd moet krijgen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 10-12-08, 13:33
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Bedoel je met 'het witte blokje' het dock?
Die zit niet standaard bij de iPhone 3G en heb je kennelijk apart aangeschaft/gekregen.
Als je iPhone wél oplaadt via de pc is de kabel kennelijk goed en zal er mogelijk een fout in het dock zitten, óf in de stekker. Ik zou dan daarmee teruggaan naar de winkel. Daar kunnen ze dat eenvoudig testen ws. (met een andere iPhone/dock/stekker) zodat duidelijk wordt waaraan het ligt - en wat je dus onder garantie vernieuwd moet krijgen.
Met het witte blokje bedoel ik een blok die de usb uitgang met de stopcontact verbind. Deze heb ik bij mn 3g gehad. Ik zal eens kijken of ik morgen langs de tmobile shop langs kan gaan
ik vind het maar een rare zaak..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS 2 dagen na aankoop kapot Boskant88 iPhone algemeen 10 29-11-10 21:01
blok met vraagteken Sad Ringtones en Wallpapers 1 27-08-08 20:37
Oplader US Tqam iPhone algemeen 3 12-01-08 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.