//

Iphone 12 bluetooth, niet storen en draadloos opladen.

Iphone 12 bluetooth, niet storen en draadloos opladen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag allemaal, na 5 jaar geen iphone gehad te hebben nu een 12 in mijn bezit. Helaas zijn er toch een aantal problemen, misschien heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-01-21, 19:31
MarioK63 MarioK63 is offline
• iOS 14.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2021
Berichten: 1
Standaard Iphone 12 bluetooth, niet storen en draadloos opladen.

Goedendag allemaal, na 5 jaar geen iphone gehad te hebben nu een 12 in mijn bezit.
Helaas zijn er toch een aantal problemen, misschien heeft iemand dit ook gehad en opgelost.

De iphone wil niet draadloos laden (alles is origineel), als je hem met of zonder hoes op de lader legt zie je het laadteken maar verder gebeurt er niets.

Telefoon vindt wel Bluetooth auto (BMW e92) maar verbindt niet, telefoon van mijn vrouw wel (Iphone XS)

Bij niet storen instelling komen de whatsapp bellen/video wel gewoon door..

Hoop dat iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,
Maio
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-21, 10:43
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Laden: is de lader geschikt? Geeft die voldoende spanning door? Bijvoorbeeld: een iPad kun je niet opladen met een stekkerblok van de iPhone, met 1 ampère. Daar heb je minimaal de 2,1 voor nodig.

Voor het verbinden met de auto: Ondersteunt de auto het Bluetoothprotocol van de iPhone wel? Ik weet niet of de 12 een nieuwer Bluetoothprotocol heeft. Dat kun je op de site van Apple zoeken. Je kunt de beide iPhones vergelijken en kijken wat er bij Bluetooth gezegd wordt.

Niet storen: Niet storen houdt data niet tegen, maar mute de meldingen. je kunt allerlei uitzonderingen instellen. Heb je daar iets geks in gedaan?
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet storen via bluetooth werkt niet brabant iPhone Apps 16 19-10-18 09:59
Niet storen modus maar wel bluetooth JanG iPhone algemeen 11 02-01-18 08:41
Draadloos opladen iPhone 8 jGriekspoor iPhone algemeen 1 19-09-17 09:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:50.