Automatisch bijwerken apps werkt niet, ik moet telkens Apple ID invullen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In de instellingen heb ik bij de App Store automatische downloads voor Apps en App-updates geactiveerd. Toch moet ik voor elke app die ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch bijwerken apps werkt niet, ik moet telkens Apple ID invullen
In de instellingen heb ik bij de App Store automatische downloads voor Apps en App-updates geactiveerd. Toch moet ik voor elke app die ik wil bijwerken mijn apple id invullen.
Hoe kan ik dit veranderen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heb je bij je wachtwoordinstellingen voor de appstore de optie 'vraag altijd' aanstaan.
|
|||
|
|||
Nee, die staat op Sta altijd toe
|
|
||||
|
||||
Soft reset proberen? Misschien loopt er een onderliggend proces vast...
|
|
|||
|
|||
Soft reset heb ik geprobeerd. Ook heb ik hem al een keer uitgezet zonder resultaat. Ik overweeg om een backup te maken en dan deze terug te zetten.
|
|
|||
|
|||
@HansH57
Je leest niet goed. Instellingen---> App Store is iets heel anders als waar jpwg001 het over heeft. Sta altijd toe wat bij jou aanstaat, betekent dat Apps gedownload mogen worden met jouw mobiele dataverbinding. Ik zou dus eens kijken bij wat jpwg001 bedoelt (wachtwoordinstellingen). |
|
|||
|
|||
@ Mariche
Daar heb ik vraag om wachtwoord niet geselecteerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple pay werkt niet, melding kaarten bijwerken | jibbs | iPhone algemeen | 1 | 15-01-20 14:56 |
Moet continu mijn Apple ID wachtwoord invullen in Appstore | KiloDiesel | iPhone algemeen | 5 | 24-10-13 17:33 |
Mac OS X: wachtwoord automatisch invullen | gadorasti | iTunes | 7 | 27-05-13 03:18 |
Nummerbehoud - wat moet ik invullen? | tsubasa | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-10 14:01 |
|
|