wachtwoord automatisch invullen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, weet er iemand hoe het wachtwoord van mijn account automatisch kan ingevuld worden bij updates of aankopen in de app store ? Ik word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord automatisch invullen
hoi,
weet er iemand hoe het wachtwoord van mijn account automatisch kan ingevuld worden bij updates of aankopen in de app store ? Ik word moe van telkens opnieuw dat wachtwoord in te tikken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand ??
|
|
|||
|
|||
Bij updates hoeft je je wachtwoord niet meer in te voeren en bij aankopen of downloaden lijkt het met logisch dat je je eerst even moet authenticeren
|
|
|||
|
|||
Het is idd. logisch dat je je moet authenticeren, maar ik wil dat zonder dat ik telkens dat wachtwoord zélf moet intikken. Dat kan gerust automatisch, want op mijn iPhone gaat dat ook automatisch (via jailbreak of course )
|
|
|||
|
|||
niemand weet dé oplossing hiervoor ?
|
|
||||
|
||||
Nope, anders gebruikte ik die zelf al.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als die er niet is dan kan niemand die aanreiken.
Ik denk dat dit momenteel alleen mogelijk is met een AppleScript gezien er geen app met deze functie bestaat. Maar als het mogelijk is sla je wel je wachtwoord in plaintext op in een lokaal script. |
Labels |
automatisch, invullen, itunes, wachtwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoonnummer invullen | Liselot | iPad algemeen | 0 | 09-07-12 16:17 |
Problemen met Creditcardgegevens invullen | siebert1988 | iPhone algemeen | 2 | 17-12-11 15:23 |
Windows: i phone invullen via desktop | flashcs | Desktop-applicaties | 1 | 03-03-11 16:03 |
altijd wachtwoord invullen bij verbinding | WTFoX | Wi-Fi | 2 | 16-05-10 23:35 |
KAn geen toegangscode invullen | TeleHans | iPhone algemeen | 8 | 04-01-09 19:32 |
|
|