Problemen met Creditcardgegevens invullen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij aub helpen met het volgende probleem? Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe iphone4s Heb een account aangemaakt bij apple ID ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Creditcardgegevens invullen
Wie kan mij aub helpen met het volgende probleem?
Ik heb sinds een paar dagen de nieuwe iphone4s Heb een account aangemaakt bij apple ID (op de pc) maar er werd mij niets gevraagd over creditcardgegevens. Vervolgens wilde ik een gratis app gaan downloaden dan moet ik me inloggen. Dat doe ik dan en dan staat er ''apple id nog niet gebruikt met itunes. controleer uw accountinformatie'' Dan ga ik verder op mijn iphone en MOET dan creditcardgegevens invullen maar heb geen creditcard dus kan ik niet verder! Wie kan mijn helpen Hoe moet ik instellen dat ik GEEN creditcard heb??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar heb ik toevallig pas nog iets over opgezocht voor m'n vrouwtje.
Een iTunes App Store-account zonder een creditcard maken Alsjebliefd ! |
|
||||
|
||||
Simpel gezegt: Ga via Itunes naar de app store, kies een gratis applicatie om te downloaden/installeren, dan moet je een account maken en hoef je geen creditcard in te vullen e.d.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kan met iPad 2 deze formulier invullen?? | scoop1 | iPad Apps | 2 | 19-09-11 22:58 |
Windows: i phone invullen via desktop | flashcs | Desktop-applicaties | 1 | 03-03-11 16:03 |
Nummerbehoud - wat moet ik invullen? | tsubasa | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-10 14:01 |
Wel of geen APN invullen? | Mac-i | iPad algemeen | 11 | 29-07-10 13:17 |
KAn geen toegangscode invullen | TeleHans | iPhone algemeen | 8 | 04-01-09 19:32 |
|
|