i phone invullen via desktop discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb sinds kort een iphone 4 16gb nu wil ik een aantal contacten en agenda punten invoeren en vraag mij af of je dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
i phone invullen via desktop
Hallo
heb sinds kort een iphone 4 16gb nu wil ik een aantal contacten en agenda punten invoeren en vraag mij af of je dit evt via de gewone pc kan invoeren, dit gaat immers sneller dan via het keybord van de Iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, je kunt gewoon via desktop software via iTunes je contacten en agenda beheren, zoals Windows contacten of Office Outlook of Windows Mail...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apn instellingen: Wanneer invullen? | AeronNL | Overige providers Nederland | 9 | 13-08-10 22:22 |
Nummerbehoud - wat moet ik invullen? | tsubasa | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-08-10 14:01 |
Wel of geen APN invullen? | Mac-i | iPad algemeen | 11 | 29-07-10 13:17 |
altijd wachtwoord invullen bij verbinding | WTFoX | Wi-Fi | 2 | 16-05-10 23:35 |
KAn geen toegangscode invullen | TeleHans | iPhone algemeen | 8 | 04-01-09 19:32 |
|
|