Reservekopie terug zetten op oudere IOS versie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het op een of andere wijze mogelijk een back-up gemaakt op bijvoorbeeld een 6s onder IOS 13, terug te plaatsen op een ander type ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie terug zetten op oudere IOS versie
Is het op een of andere wijze mogelijk een back-up gemaakt op bijvoorbeeld een 6s onder IOS 13, terug te plaatsen op een ander type iPhone bijvoorbeeld 6+ welke niet door IOS 13 ondersteunt word en die je dus niet kunt upgraden naar IOS 13.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk niet mogelijk wellicht wel sommige dingen zoals foto s en contacten
probeer het eens via 3 u tools en dan onder kopje toolbox en dan transfer data dus dan alles 2 de iphone s aan de pc hangen |
|
|||
|
|||
Thx voor de tip, mocht ik de foto's, contacten en berichten al over krijgen zou ik al heel veel geholpen zijn. De apps die ik eventueel zou nodig hebben kan ik nog altijd terug installeren. Ik heb wel nog nooit met 3u gewerkt of zo, begrijp ik je laatste zin correct dat dan beide gsm's aan je pc moeten hangen daarvoor?
|
|
||||
|
||||
ja 3 u tools installeren en dan beide iphone s aan de pc hangen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terug zetten probleempje | Vic55 | iPhone algemeen | 3 | 31-03-20 10:41 |
Windows: Kan geen reservekopie terug zetten. | sont | iTunes | 0 | 14-05-11 11:50 |
Geen MMS knop op IPhone 4 na terug zetten van reservekopie 2g | Rivinn | iTunes | 0 | 01-08-10 02:43 |
Reservekopie niet terug te zetten | Eduardboon | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 18:46 |
terug naar oudere versie van een app? | John48 | iPhone Apps | 6 | 25-03-09 00:03 |
|
|