Overzetten bestand van Mac op iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag bestand ( een online cursus) met een nalees link overzetten van mijn Mac op mijn iphone. Hoe doe ik dat rechtstreeks? Dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten bestand van Mac op iphone.
Ik wil graag bestand ( een online cursus) met een nalees link overzetten van mijn Mac op mijn iphone. Hoe doe ik dat rechtstreeks? Dus niet afspelen en via microfoon opnemen maar via een kabeltje!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iCloud gebruikt kun je het bestand bv op je bureaublad zetten, dan synct ie het met je iphone en kun je het daar afspelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's overzetten naar PC zonder AAE bestand maar met filter | jerdefox | iPhone algemeen | 4 | 12-01-16 15:35 |
Excel bestand naar Contacten iPad overzetten | Marceltw | iPad algemeen | 2 | 23-01-14 14:58 |
Windows: Itunes bestand overzetten naar NAS | Tom2011 | iTunes | 1 | 05-05-12 18:52 |
Bestand overzetten van MacBook naar Iphone | motoriphone | iPhone algemeen | 0 | 08-07-11 18:00 |
probleem: .zip bestand nr .ipsw bestand??? | FamousD | Archief | 1 | 10-11-09 22:36 |
|
|