Telefoonnummer iMessage verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik heb een iPhone 6 even uitgeleend aan mijn zus omdat haar telefoon stuk was. Enkele dagen later kreeg ik hem terug. Weer uitgelogd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummer iMessage verwijderen
Goedemorgen,
Ik heb een iPhone 6 even uitgeleend aan mijn zus omdat haar telefoon stuk was. Enkele dagen later kreeg ik hem terug. Weer uitgelogd op iCloud en met de gegeven van mijn dochter ingelogd. Alles ging goed, alleen bij iMessage krijg ik maar niet het telefoonnummer van zus verwijderd. Hierdoor kan mijn dochter geen berichten versturen. Iemand nog tips? Uitloggen, wachtwoord veranderen etc heb ik al geprobeerd. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je het op Google gezocht?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage bericht verwijderen | siese | iPhone algemeen | 1 | 01-05-18 10:07 |
iMessage verandert naam contactpersoon in telefoonnummer | Ryanne | iPhone algemeen | 9 | 15-05-17 01:34 |
Persoon verwijderen iMessage | KK001 | iPhone algemeen | 3 | 03-11-13 09:37 |
iMessage wil telefoonnummer niet activeren | tremmal | iPhone algemeen | 0 | 04-10-12 09:43 |
|
|