//

Gps iPhone 12

Gps iPhone 12 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik kreeg een berichtje van de Watersport verbond dat ze een gps gns 3000 aanbieden welke via Bluetooth goed samenwerkt met iPhone,iPad. Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-21, 15:07
Jgrozema Jgrozema is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard Gps iPhone 12

Hallo allemaal.
Ik kreeg een berichtje van de Watersport verbond dat ze een gps gns 3000 aanbieden welke via Bluetooth goed samenwerkt met iPhone,iPad.
Deze zou erg nauwkeurig zijn en daar waar verbindingen minder goed zijn ( midden op het water). Beter functioneert
Nu begin ik te twijfelen omdat mijn iPhone toch ook een gps heeft?
Ik was in Cuba had thuis de kaart van Cuba gedownload en zonder internet verbinding kon ik alle routes volgen en of zien.
Dus dan heeft de telefoon een eigen gps, ik had zelfs een app welke via Galileo werkte.
Is de nieuwe iPhone anders ?
Is gns 3000 dan veel preciezer ?
Waar mis ik iets ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-21, 16:03
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

de gps van een iphone is nou niet echt een hele betrouwbare gps en niet echt heeel nauwkeurig denk dat een losse gps veel nauwkeuriger is maar wat wil je er mee doen ? dat is de vraag hoe duurder het systeem hoe nauwkeuriger het is
Ik heb op mijn werk een gps systeem waar alleen al het abonnement 10 000 euro per jaar kost die is op de halve meter nauwkeurig
Dus ja wat wil je er mee doen is de afweging
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.