//

Iphone verkocht maar zoekIphone niet uit?

Iphone verkocht maar zoekIphone niet uit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo experts, Ik heb mijn eerrste Iphone verkocht maar alleen gewist naar fabrieksinstellingen. Nu zag ik dat je ook 'ZoekMijnIphone' eerst uit moet zetten. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-21, 16:25
Newbieiphoneuser Newbieiphoneuser is offline
• iOS 12.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard Iphone verkocht maar zoekIphone niet uit?

Hallo experts,

Ik heb mijn eerrste Iphone verkocht maar alleen gewist naar fabrieksinstellingen. Nu zag ik dat je ook 'ZoekMijnIphone' eerst uit moet zetten. Nu weet ik niet zeker of ik deze aan had staan maar heb ik nu een probleem? of heeft mijn koper een probleem? Zoja hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik het alsnog uitzetten?

Groetjes van de nog steeds newbie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-21, 19:19
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

als je hem niet uitgelogd hebt staat find my iphone nog steeds aan ja

dus de koper zal hem inderdaad niet kunnen activeren

als het goed is zie je bij je apple id alle apparaten staan waaronder je oude iphone
nou weet ik niet zeker als je hem daar verwijdert de oude iphone ook daadwerkelijk is uitgelogd volgens mij niet ...
  #3  
Oud 28-03-21, 20:21
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Ik heb dit voor u gevonden op het internet :
Het activeringsslot uitschakelen op een apparaat dat je niet meer hebt
Als je je iPhone hebt verkocht of weggegeven en bent vergeten om 'Zoek mijn [apparaat]' uit te schakelen, kun je het activeringsslot alsnog uitschakelen via de Zoek mijn-app.
Tik op 'Apparaten' en tik vervolgens op de naam van het apparaat dat je wilt verwijderen.
Wis het apparaat.
Aangezien het apparaat niet is kwijtgeraakt, hoef je geen telefoonnummer of bericht in te voeren.
Als het apparaat offline is, begint het wissen op afstand op het moment dat er weer verbinding met een Wi-Finetwerk of mobiel netwerk is. Je ontvangt een e-mail wanneer het apparaat is gewist.
Wanneer het apparaat is gewist, tik je op 'Verwijder dit apparaat' en vervolgens op 'Verwijder'.
Alle inhoud wordt gewist, het activeringsslot wordt uitgeschakeld en iemand anders kan het apparaat nu activeren.

Veel succes !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opslagruimte vol maar niet met apps - maar waarmee dan wel? hoe kom ik daar achter? Evelien1969 iPad algemeen 10 03-09-17 13:02
iPhone 5: Simlockvrij toestel verkocht, werkt toch niet. Mikeoud Unlock 9 19-12-16 20:02
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.