Iphone verkocht maar zoekIphone niet uit? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo experts, Ik heb mijn eerrste Iphone verkocht maar alleen gewist naar fabrieksinstellingen. Nu zag ik dat je ook 'ZoekMijnIphone' eerst uit moet zetten. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone verkocht maar zoekIphone niet uit?
Hallo experts,
Ik heb mijn eerrste Iphone verkocht maar alleen gewist naar fabrieksinstellingen. Nu zag ik dat je ook 'ZoekMijnIphone' eerst uit moet zetten. Nu weet ik niet zeker of ik deze aan had staan maar heb ik nu een probleem? of heeft mijn koper een probleem? Zoja hoe kan ik dit het beste aanpakken? Kan ik het alsnog uitzetten? Groetjes van de nog steeds newbie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je hem niet uitgelogd hebt staat find my iphone nog steeds aan ja
dus de koper zal hem inderdaad niet kunnen activeren als het goed is zie je bij je apple id alle apparaten staan waaronder je oude iphone nou weet ik niet zeker als je hem daar verwijdert de oude iphone ook daadwerkelijk is uitgelogd volgens mij niet ... |
|
|||
|
|||
Ik heb dit voor u gevonden op het internet :
Het activeringsslot uitschakelen op een apparaat dat je niet meer hebt Als je je iPhone hebt verkocht of weggegeven en bent vergeten om 'Zoek mijn [apparaat]' uit te schakelen, kun je het activeringsslot alsnog uitschakelen via de Zoek mijn-app. Tik op 'Apparaten' en tik vervolgens op de naam van het apparaat dat je wilt verwijderen. Wis het apparaat. Aangezien het apparaat niet is kwijtgeraakt, hoef je geen telefoonnummer of bericht in te voeren. Als het apparaat offline is, begint het wissen op afstand op het moment dat er weer verbinding met een Wi-Finetwerk of mobiel netwerk is. Je ontvangt een e-mail wanneer het apparaat is gewist. Wanneer het apparaat is gewist, tik je op 'Verwijder dit apparaat' en vervolgens op 'Verwijder'. Alle inhoud wordt gewist, het activeringsslot wordt uitgeschakeld en iemand anders kan het apparaat nu activeren. Veel succes ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opslagruimte vol maar niet met apps - maar waarmee dan wel? hoe kom ik daar achter? | Evelien1969 | iPad algemeen | 10 | 03-09-17 13:02 |
iPhone 5: Simlockvrij toestel verkocht, werkt toch niet. | Mikeoud | Unlock | 9 | 19-12-16 20:02 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
|
|