Iphone 11 springt aan in een grijstint/donker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleempje met mijn iphone en misschien weten mensen hierop een oplossing. Op het internet kon ik hier nog niks echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 11 springt aan in een grijstint/donker
Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn iphone en misschien weten mensen hierop een oplossing. Op het internet kon ik hier nog niks echt over vinden. Ik heb nu bijna een jaar een iphone 11 en sinds ongeveer een half jaar heb ik het probleem dat zodra het scherm aan gaat (als ik een bericht binnen krijg of gewoon het scherm aanzet) is die grijs en heel donker. zodra ik het scherm weer aan en uit zet is het ook meteen weer normaal. Het ligt trouwens echt aan het scherm op dat moment. heb wel eens een screenshot gemaakt en die is gewoon normaal. Het begon eerst eens af en toe waardoor ik het maar negeerde, maar het is nu steeds vaker. Hoop dat iemand het een beetje snapt want is lastig uit te leggen. Maar als iemand het herkend of een oplossing heeft hoor ik het graag! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb ik ook wel eens met mijn 11 pro waar dat aan ligt geen idee heb je die van jou ook in een hoesje zitten wat helemaal dicht gaat ? wellicht dat het even duurt voordat deze reageert op omgevings licht
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Heb een hoesje welke alleen rondom de achterkant zit zeg maar met een glasplaatje op het scherm. Dus de sensoren welke boven in zitten zouden niet beperkt moeten worden.
Maar als jij het ook wel eens hebt zal het wel 'normaal' zijn denk ik. |
|
||||
|
||||
ok ja ik heb een hoed die helemaal dicht klapt en denk dat de sensor voor in die het omgevings licht meet even tijd nodig heeft om zich aan te passen
hoe heb je je instellingen staan onder scherm en helderheid ? op Automatisch ? of staat dat uit ? |
|
|||
|
|||
Nee Heb hem niet op automatisch staan. Ik heb wel de true tone aanstaan
|
|
||||
|
||||
Neem eens contact op met Apple Support. Ik geloof niet dat dat normaal is.
|
||||
|
||||
heb hem nu eens op automatisch gezet en reageert beter op licht inval true tone heb ik ook aan staan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s blijft in grijstint staan na update 8.1.2. | janthon | iPhone algemeen | 1 | 14-01-15 23:50 |
Iphone 4 16gb scherm is heel erg donker, | diedje1996 | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 20:24 |
iphone ineens donker scherm | renshelmond | iPhone algemeen | 5 | 11-05-11 13:48 |
iphone donker scherm? | apler | iPhone algemeen | 6 | 21-02-10 15:08 |
|
|