Whatsapp geluid op iPhone veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe kan ik ZONDER jailbreak een custom geluid als WhatsApp melding instellen? Het lukt mij wel om het als beltoon te krijgen maar niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp geluid op iPhone veranderen
Hallo,
Hoe kan ik ZONDER jailbreak een custom geluid als WhatsApp melding instellen? Het lukt mij wel om het als beltoon te krijgen maar niet op WhatsApp. groetjes Feather. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan niet zonder jailbreak volgens mij anders kun je niet in de beltonen komen van whatsapp zonder jailbreak
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10-04-21 om 20:40 ---------- https://mythreebytes.wordpress.com/2...sapp-for-free/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het jaren geleden gedaan mbv jailbrake > ifunbox of iexplorer>root>libr>user>etc etc Dat was jaren geleden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid whatsapp | rollotomassi | iPhone algemeen | 4 | 06-02-17 12:29 |
Trillen bij geluid uit, muv WhatsApp. Hoe? | Jurrian95 | iPhone algemeen | 3 | 25-09-16 23:02 |
Wordfeud geluid veranderen | gjk1967 | iPhone algemeen | 1 | 01-01-14 09:50 |
Whatsapp en Facebook geluidjes veranderen | Lukk | Jailbreak apps en thema's | 10 | 18-07-12 17:51 |
|
|