Qr code iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mij inschrijven bij een webwinkel en fotografeer daartoe met mijn iphone een QR-code. Dan verschijnt de Apple store met de app van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Qr code iphone
Hallo,
Ik wil mij inschrijven bij een webwinkel en fotografeer daartoe met mijn iphone een QR-code. Dan verschijnt de Apple store met de app van die winkel. Als ik die app open verschijnt een boodschap met daarin één van mijn gmail-adressen, echter niet het standaard Gmail-adres. Misschien in safari?? Dat gmail-adres wordt dan blijkbaar overgezet/opgenomen in de lijst met andere gmail-adressen bij die winkel; als ze dan daarop klikken, wordt de iphone geregistreerd of zo en kun je vervolgens inloggen. Vraag: hoe kiest de QR-code dat adres?? Laatst gewijzigd door ceesvb; 12-05-21 om 22:52. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan je instellen welk info hij moet gebruiken:
Instellingen>Safari>vul automatisch in >mijn info> daar de juiste contact info aanklikken wat hij moet gebruiken . |
|
|||
|
|||
Gelukt!!
Thx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 7 + wil niet van code af | Futura149 | iPhone algemeen | 1 | 05-03-18 11:49 |
Iphone code op een map? | uA10 | iPhone algemeen | 1 | 05-04-12 23:35 |
iphone code vergeten | lowitn007 | iPhone algemeen | 1 | 29-03-12 00:10 |
error code 28 iphone 3G wat is dat | marvin577 | iPhone algemeen | 3 | 14-03-12 21:21 |
code 9 iphone 3g 8mb | kristine | iPhone algemeen | 2 | 01-10-10 13:36 |
|
|