//

Geen wachtwoord invoeren gratis app werkt niet

Geen wachtwoord invoeren gratis app werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben 42 jaar en mijn grootste bezwaar tegen de nieuwe technologie is dat je soms wel een dag bezig kunt zijn om 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-05-21, 15:33
Sabco Sabco is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2019
Berichten: 4
Standaard Geen wachtwoord invoeren gratis app werkt niet

Hallo, ik ben 42 jaar en mijn grootste bezwaar tegen de nieuwe technologie is dat je soms wel een dag bezig kunt zijn om 1 instelling te wijzigen. En meestal is dat een instelling waarvan je niet begrijpt hoe het kan dat het veranderd is. Want ik heb die instelling niet gewijzigd.

Het probleem:
Ik wil geen wachtwoord invoeren als ik een gratis app download. En het lukt me niet omdat in te stellen. Niet op de ipad en op de iphone ook niet. Bij de iphone kan ik de instelling wel in en uitschakelen maar dat heeft geen effect. En met de ipad staan er zelfs geen vinkjes of knoppen om te wijzigen. En als ik er op tik gebeurd er niks. Zie foto




Het moet wel een bug zijn want ik heb hier al eens over gebeld met apple en toen kwamen we er ook niet uit. Dat heb ik nu dus gedaan maar het maakt geen verschil.
Op de mac lukt het trouwens wel op een gratis appm te downloaden zonder wachtwoord. En daarna kan ik ze wel zonder ww binnen hengelen op ipad en iphone.
Ben ik de enige met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-21, 17:50
boeffie's schermafbeelding
boeffie boeffie is offline
• iOS 17.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Akkrum
Berichten: 191
Standaard

Kijk eens bij instellingen toegangscode
Waar je vergrendeling van je iPhone instelt en daar staat ook iTunes Store en AppStore deze kan je daar uitzetten
Denk dat je dat zoekt
  #3  
Oud 06-05-21, 20:06
Sabco Sabco is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2019
Berichten: 4
Standaard

Die zocht ik idd. Maar daar staat ook alles uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Apple ID wachtwoord 4x invoeren iTunes? biggest iTunes 0 23-02-15 13:49
Wachtwoord app store invoeren Ruudmolthof iPad algemeen 3 14-11-12 13:38
opeens wachtwoord invoeren iredydo iCloud 3 26-01-12 13:19
Geen wachtwoord invoeren appstore? steven079 iPhone Apps 0 22-08-10 09:11
Kan wachtwoord alleen in hoofdletters invoeren?? Fireball Wi-Fi 11 18-08-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.