Originele Apple reparatie na niet-originele reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi medeforumgebruikers, Ik heb een vraagje over het repareren van mijn iPhone 8 scherm. Deze heb ik een tijdje terug laten repareren bij niet erkend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Originele Apple reparatie na niet-originele reparatie
Hi medeforumgebruikers,
Ik heb een vraagje over het repareren van mijn iPhone 8 scherm. Deze heb ik een tijdje terug laten repareren bij niet erkend Apple repairpunt. Nu kom ik er echter achter, dat TrueTone niet werkt. Mijn vraag is nu. Als ik nu toch weer een origineel scherm erop laat zetten bij hetzij een origineel erkende Apple service provider (AMAC o.i.d.) of bij Apple zelf. Doen zij dit dan nog? Of heb ik het nu eigenlijk voor mezelf verpest? Alvast bedankt! Groet, iPhoneAir |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet beter te weten, hoef je niet meer bij Apple (of bijv. Amac) aan te kloppen als je een reparatie door derden hebt laten uitvoeren.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle en heldere reactie!
Top mag gesloten worden. |
|
|||
|
|||
Beste advies in deze is denk ik om contact op te nemen met een reparateur (apple/amac of iets dergelijks) om te vragen hoe zij ermee omgaan.
Die kunnen je dan precies zeggen of ze dat wel of niet doen |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je best bij een erkend reparateur terecht kunt. Alleen zal de factuur volledig voor jou zijn. Maken zullen ze het best. Je garantie heb je verspeeld.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reparatie scherm iPhone met niet originele onderdelen | Anty | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 13-10-15 21:53 |
Originele Apple Watch Sport aanbieding? | MCNO | Apple Watch algemeen | 2 | 20-08-15 14:45 |
Alternatief voor originele Apple wandlader | wotter | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 20-07-12 21:47 |
Originele nieuwe apple koptelefoon | mrdizzz | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 13-03-09 20:16 |
|
|