//

Opladen alleen via USB mogelijk

Opladen alleen via USB mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone laadt ineens niet meer op via het stopcontact, terwijl dat vroeger altijd gewoon werkte. Ook kan ik mijn iphone niet meer uitzetten want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-08, 00:11
hugo3004 hugo3004 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard Opladen alleen via USB mogelijk

Mijn iphone laadt ineens niet meer op via het stopcontact, terwijl dat vroeger altijd gewoon werkte. Ook kan ik mijn iphone niet meer uitzetten want als ik hem uitzet start ie automatisch 5 tellen nadat ie uit is gegaan weer op.

Heb al verschillende opladers gebruikt maar telefoon wordt niet meer opgeladen, hij doet het alleen via de usb kabel als deze aangesloten wordt aan de computer.

Schijnt een software probleem te zijn.. iemand een idee hoe ik de telefoon weer kan maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
opladen oplaadprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad opladen via usb? conimus iPad algemeen 6 01-09-10 13:34
Opladen uit via USB midego iPad algemeen 13 12-08-10 15:54
Opladen via USB voorkomen Firesphere iPhone algemeen 5 17-01-10 14:37
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
Opladen via USB toestellen Runaque iPhone algemeen 6 04-07-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.