Opladen uit via USB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt het dat de iPad niet word opgeladen als deze op je laptop (Macbook Pro 15 ") is aangesloten ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Opladen uit via USB
Klopt het dat de iPad niet word opgeladen als deze op je laptop (Macbook Pro 15 ") is aangesloten ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op mij Macbook Pro 13'' laad hij gewoon op alleen hard gaat het niet. Met de meegeleverde adapter gaat het sneller.
|
|
||||
|
||||
Ik krijg de melding: "Opladen uit"
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen week ergens gelezen dat alleen de nieuwste macbooks en imacs in staat zijn om de iPad via de USB op te laden. Deze hebben een zogenaamde high power output of zoiets. Enige manier om een iPad via USB op te laden is door hem eerst echt helemaal uit te zetten?
|
|
||||
|
||||
Macbook is 2 Juni nieuw gekocht in een iCentre.
Laatst gewijzigd door midego; 27-07-10 om 00:51. |
|
|||
|
|||
Uitloopmodelletje misschien? Lol, geintje
Nog ff gezocht en kwam dit tegen: http://www.mobilemac.nl/ipad/problem...-ipad-via-usb/ En deze: http://support.apple.com/kb/HT4060 Laatst gewijzigd door Patrique; 27-07-10 om 00:54. |
|
|||
|
|||
Vreemd genoeg krijg ik icm mijn HP notebook ook de melding "opladen uit", maar hij laadt wel op...
|
|
||||
|
||||
ik heb dit ook en heb ook een hp laptop
hoe kan ik dit nou oplossen |
|
||||
|
||||
ik heb ichager geinstaleerd en werk uit de kunst
top man |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iets met 500mah en 1200mah.
|
|
|||
|
|||
Het heeft te maken met de maximaal beschikbare stroom uitgedrukt in mA per USB poort. De iPad laat wel, maar afhankelijk van de beschikbare stroom zal de snelheid worden beïnvloed.
|
|
|||
|
|||
Klopt, je krijgt de melding "opladen uit", maar je iPad wordt wel (langzamer dan normaal) opgeladen....
|
|
|||
|
|||
Op mijn pc gaf hij ook de melding, laad niet op.
Even de iCharger (USB) van mijn moederbord geinstalleerd en laad nu op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad opladen via usb? | conimus | iPad algemeen | 6 | 01-09-10 13:34 |
Opladen via USB voorkomen | Firesphere | iPhone algemeen | 5 | 17-01-10 14:37 |
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. | Ancotje | iPhone algemeen | 4 | 11-12-09 09:37 |
Opladen met USB verlengkabel. | Dragon | iPhone algemeen | 4 | 28-08-09 21:13 |
Opladen via USB toestellen | Runaque | iPhone algemeen | 6 | 04-07-09 20:08 |
|
|