//

Apple Car Play problemen iphone 13 Pro Max

Apple Car Play problemen iphone 13 Pro Max discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben sinds vrijdag 24-09 in het gelukkige bezit van een iphone13 Pro Max. Ik loop alleen in mijn auto met Carplay tegen tal van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-21, 21:47
kroon1108 kroon1108 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 5
Standaard Apple Car Play problemen iphone 13 Pro Max

Ik ben sinds vrijdag 24-09 in het gelukkige bezit van een iphone13 Pro Max.
Ik loop alleen in mijn auto met Carplay tegen tal van problemen aan.
Deze problemen had ik niet met mijn 11 Pro Max. Terwijl deze ook naar de update van IOS 15 was gezet.
Ik loop tegen de volgende problemen aan: ik kan Apple Music niet gebruiken dan valt de verbinding met Carplay ( alleen bekabeld mogelijk) steeds weg. Ik moet dan even wachten en dan kan ik pas weer opnieuw verbinden. Na een telefoongesprek via carplay zelfde probleem. Dit heb ik soms ook bij diverse navigatie apps. Al van alles geprobeerd geforceerde herstart van de telefoon, privacy functies in schermtijd blokkeert ook niets.
Wat me alleen wel opviel was dat mijn iphone 13 uit de box aangaf dat hij voorzien was bij installatie van ios15 maar toch kon ik bij de software update ios 15 opnieuw downloaden. En installeren. Dat heb ik ook gedaan. Ik weet dat na dit soort grote updates bij diverse toestellen problemen kunnen ontstaan. Ik ben alleen benieuwd of dit een bekend probleem is en of er een workaround is die om de problemen heen te kunnen werken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone headphones play/stop-knop Yordidv iPhone algemeen 2 10-06-11 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:18.