//

Opslag bijna vol melding

Opslag bijna vol melding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar weken heb ik in mijn 6s iPhone de melding staan “iPhone-opslag bijna vol” en dat terwijl de iPhone vermeld 19,9 GB van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-21, 10:27
Phojola Phojola is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2019
Berichten: 2
Exclamation Opslag bijna vol melding

Een paar weken heb ik in mijn 6s iPhone de melding staan “iPhone-opslag bijna vol” en dat terwijl de iPhone vermeld 19,9 GB van de 32 GB gebruikt. Ik dacht dat update gisteren naar ios15 het probleem zou weghalen, maar helaas niet. Ik ondervind er geen hinder van maar zie wel altijd dat ronde rode waarschuwing bolletje op de instellingen icoon staan. In het instellingen menu kan ik op de waarschuwing tikken maar er gebeurt niets.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-21, 09:21
Glotter Glotter is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 115
Standaard

Waarschijnlijk niet, maar voor het geval dat: melding heeft geen betrekking op icloud opslag?
  #3  
Oud 24-09-21, 10:12
Phojola Phojola is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2019
Berichten: 2
Standaard

Nee, de iCloud opslag staan alleen maar de reserve kopieën in van mijn iPad en iPhone en dat is maar 1,2 GB. Ik las zojuist op iCulture dat dit een van de bugs is in iOS15 en dat dit waarschijnlijk bij een nieuwe update opgelost wordt. Omdat ik een paar weken geleden iOS15beta op mijn iPhone had gezet kreeg ik gelijk deze bug te zien. Ik dacht dat het met de officiële versie van iOS15 opgelost zou worden. Ik wacht wel de volgende update af en mijn iPhone werkt probleemloos met die bug en dat is het belangrijkste
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud opslag bijna vol, terwijl hij niet vol is Djaro iCloud 3 05-10-15 13:56
Opslag bijna vol! Wat is overig? sebadel Desktop-applicaties 1 14-09-13 07:49
Melding maar geen melding? bvstrien iPhone Apps 4 20-09-12 08:09
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 22:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.