Iphone 7 deel van Agenda synchroniseert niet met Icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, op mijn Iphone 7 gebruik ik verschillende agenda's. Sinds 2 dagen synchroniseert 1 van deze agenda's niet meer met Icloud. Op mijn Imac is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 7 deel van Agenda synchroniseert niet met Icloud
Hi, op mijn Iphone 7 gebruik ik verschillende agenda's. Sinds 2 dagen synchroniseert 1 van deze agenda's niet meer met Icloud. Op mijn Imac is deze agenda wel gewoon zichtbaar. Het voor de hand liggende heb ik gedaan: Agenda aan/uit; Icloud-account afmelden bij Icloud en opnieuw aanmelden. De verkoperin de Amac store wist het nu ook niet meer. Weet een van jullie raad? Dank vast!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange agenda synchroniseert niet op iPhone | KimmieJS | iPhone algemeen | 0 | 08-06-20 21:15 |
Iphone 6s contacten synchroniseert niet met Icloud | ReZon | iPhone algemeen | 2 | 07-04-17 18:44 |
Iphone en Mac Icloud Fotobibliotheek synchroniseert niet | Toddy009 | iPhone algemeen | 0 | 08-10-15 11:07 |
iCloud agenda synchroniseert geen oude items... | Tsjip | iCloud | 1 | 25-01-14 14:50 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
|
|