Exchange agenda synchroniseert niet op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen! Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn Exchange en hotmail agenda die niet meer synchroniseren op mijn iPhone. Ik heb alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange agenda synchroniseert niet op iPhone
Hi allen!
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met mijn Exchange en hotmail agenda die niet meer synchroniseren op mijn iPhone. Ik heb alle accounts al een keer verwijderd en opnieuw opgestart. Ik heb alle laatste software updates op mijn telefoon en laptop gedaan. Ik heb gecontroleerd of dezelfde account op iCloud staat ingeschakeld (en dat is zo) Ik heb de tijd en datum gecheckt. En nu weet ik het niet meer. Gmail doet het wel... Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, iphone 11, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kalender synchroniseert niet - Exchange | IrisLisa | iPhone algemeen | 14 | 02-05-18 17:18 |
iPhone synchroniseert niet met iCloud maar Exchange, wat nu? | locuta | iCloud | 3 | 17-07-12 12:35 |
Iphone synchroniseert niet meer met Outlook agenda | Moemie | iPhone algemeen | 2 | 18-06-12 13:03 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
iPhone 4 synchroniseert niet goed met Exchange 2003 | RuliO | iPhone algemeen | 1 | 07-10-11 11:28 |
|
|