iOS 15 camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd of mijn camera nu planten herkent of tekst en dieren Tekst herkent hij wel met de camera maar niet op de foto ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 15 camera
Ik heb geprobeerd of mijn camera nu planten herkent of tekst en dieren
Tekst herkent hij wel met de camera maar niet op de foto Verder herkent hij niks Heb ik iets verkeerd ingesteld? Heb een 12 pro Max |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Had alleen nederlandsche toetsenbord geïnstalleerd en nu ook Duits en Engels Nu herkent hij ook tekst op foto’s maar nog geen planten en zo Maar ik zoek verder |
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier wat aan:
https://www.appletips.nl/livetekst-a...en-iphone-mac/ (en werkt overigens niet voor Nederlands) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Live tekst werkt nu volledig Je moet wel meerdere talen toetsenborden installeren Maar wat ik eigenlijk zocht heet dus Visual Lookup En dat is nog niet in Nederland beschikbaar Dus moeten we nog geduld hebben |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera. | KraaijFR | iPhone algemeen | 3 | 05-11-14 20:40 |
|
|