iOS 15: focus werkt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Superblij met de nieuwe optie 'Focus' in iOS 15. Nu kun je eindelijk ook de apps instellen die binnen mogen komen. Maar als ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 15: focus werkt niet?
Superblij met de nieuwe optie 'Focus' in iOS 15. Nu kun je eindelijk ook de apps instellen die binnen mogen komen.
Maar als ik nu een modus wil waarbij alleen mijn vrouw mij kan bereiken. Dan vul ik haar bij personen in, maar ik wil dat ze me kan bereiken met alle apps (WhatsApp het liefst, eerder kon je dat niet instellen).. Maar gisteren had ik het ingesteld (dus mijn vrouw bij personen én WhatsApp bij apps) en toen kreeg ik toch een bericht van een ander binnen. Dus toen dacht ik: misschien pakt ie alle berichten van WhatsApp, dus zet ik alleen mijn vrouw bij personen en geen enkele app bij apps. Maar toen kreeg ik een Whatsappje van mijn vrouw dus niet binnen. Hoe werkt dit nou? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone via Aux aansluiten in Ford Focus werkt niet | marsman | iPhone algemeen | 13 | 18-09-13 21:09 |
Camera focus werkt niet meer | NemesisN | iPhone algemeen | 1 | 10-01-12 09:46 |
iPhone 3G tap to focus? | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-03-11 16:51 |
|
|