end-to-end melding op scherm verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) LS, in het begin van het chat scherm staat een gele melding: berichten en gesprekken worden end-to end versleuteld, etc. deze functie wil ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
end-to-end melding op scherm verwijderen
LS,
in het begin van het chat scherm staat een gele melding: berichten en gesprekken worden end-to end versleuteld, etc. deze functie wil ik wel behouden, maar kan de melding van het scherm verwijderd worden,heb vaak als achtergrond een gezicht van degene met wie ik app, door die melding is een deel van het gezicht bedekt. dus kan die melding van het scherm verwijderd worden ? hoor graag. Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat die melding niet van zelf weg op een gegeven moment? Je bedoelt in WhatsApp neem ik aan.
|
|
|||
|
|||
end to end
gaat inderdaad om whatsap,
melding gaat niet vanzelf weg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen melding indien opgenomen in een album | Vic55 | iPhone algemeen | 0 | 19-01-17 13:17 |
Melding over airplay op tv scherm | Joopcn | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 19-11-15 01:42 |
iPad: Geen simkaart geinstaleerd Melding Verwijderen | Herbieferbie | Jailbreak | 0 | 20-09-12 17:15 |
Windows: Melding in iTunes: programma verwijderen? | Ashcat | iTunes | 5 | 05-08-10 20:58 |
Afspraken verwijderen melding probleem (PC) | sponzert | iPhone Apps | 2 | 29-08-08 10:50 |
|
|