Accu percentage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een toestel van januari dit jaar en de accu bleef lang 100% Maar toen 99% en kort daarna 98% Binnen twee weken naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Accu percentage
Ik heb een toestel van januari dit jaar en de accu bleef lang 100%
Maar toen 99% en kort daarna 98% Binnen twee weken naar 97% Hoe kan het ineens veel sneller gaan dan de eerste procent? Weet iemand wat de oorzaak is ? Merk er niet veel van met schermtijd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe snel het gaat is oa afhankelijk van je gebruik en laadgewoontes.
Reken op gemiddeld 2 jaar dat de batterij goed blijft. Dat is tenminste mijn ervaring. Ik rek het soms nog wat op met een maand of 3, 4 maar dan ben ik altijd weer blij met een verse batterij. Na zo’n 2 jaar is het toch wel behelpen in de meeste gevallen - vaak opladen en snel leeg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Een familielid van mij ging van 100% in een zeer rap tempo naar 84% (bijna dagelijks een %). |
|
||||
|
||||
Altijd maar bij laden en snel opladen is volgens mij ook niet echt goed voor de batterij . heb hier een 11 pro al meer dan 2 jaar staat nog steeds op 95 % .
geoptimalizeerd opladen staat bij mij ook gewoon uit ik laad hem meestal pas op als hij onder de 20 % is . Dat andere beweren dat ff bijladen en snel laden geen kwaad kan is volgens mij daarom alleen maar een verkoop fabeltje . |
|
||||
|
||||
Citaat:
We gaan het zien denk ik |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mee eens, ik ben ook nog niet veel tegen gekomen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Altijd Bluetooth aan verbonden met de radio van mijn bus en we maken af en toe foto’s en appen in een groepsapp met collega’s Bellen gebeurt regelmatig en als ik thuis kom gebruik ik de telefoon gewoon ook nog en af en toe een spelletje Als ik weer redelijk vroeg slapen ga heb ik vaak nog wel meer dan 40% batterij en doe hem aan de lader voor de volgende dag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone accu percentage zakt snel na vervanging dock connector | rytec | iPhone algemeen | 0 | 21-04-17 10:36 |
Accu iPhone 5c snel leeg, nieuwe accu lost niks op...? | sem013 | iPhone algemeen | 7 | 25-06-15 17:25 |
Accu percentage klopt niet (6+) | rkltnk | iPhone algemeen | 1 | 12-04-15 02:26 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
iPhone: Accu percentage blijft | SneakyChipmunk | Jailbreak | 2 | 05-12-09 13:59 |
|
|