Accu percentage klopt niet (6+) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen. Ik heb nu mijn iphone 6+ en mijn accu gaat snel achteruit. Aan het begin ging hij echt super lang mee voor mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Accu percentage klopt niet (6+)
Hoi mensen.
Ik heb nu mijn iphone 6+ en mijn accu gaat snel achteruit. Aan het begin ging hij echt super lang mee voor mijn gebruik (1,5 dag) nu moet ik soms al na 8uur weer opladen. En het percentage klopt ook niet. Soms springt hij ineens bijvoorbeeld van 52% naar 18% dan een harde reset en hij staat weer op 52% of ergens er tussen in. Meer mensen met dit probleem ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook in een nieuwe iphone kan een slechte batterij zitten, als je al meerdere malen een hard reset hebt gegeven en het probleem blijft is de kans groot dat je batterij aan vervanging toe is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij percentage niet uit te zetten 5s | Typ1 | iPhone algemeen | 6 | 07-09-14 22:29 |
Batterij percentage niet uit te zetten | Typ1 | iPhone algemeen | 0 | 24-08-14 22:25 |
Batterij percentage sbsettings klopt niet | dannyvdb1997 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-06-12 22:17 |
Batterij percentage klopt niet | nebilem | iPhone algemeen | 1 | 02-05-10 11:11 |
iPhone: Accu percentage blijft | SneakyChipmunk | Jailbreak | 2 | 05-12-09 13:59 |
|
|