mijn iphone 6 wordt gebeld ik zie zwart scherm hoe neem ik aan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nieuwe iPhone 6 kreeg gister diverse gesprekken binnen, ik hoor de ringtone maar zie een zwart scherm. Heb al eens op de homeknop gedrukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn iphone 6 wordt gebeld ik zie zwart scherm hoe neem ik aan?
Mijn nieuwe iPhone 6 kreeg gister diverse gesprekken binnen, ik hoor de ringtone maar zie een zwart scherm. Heb al eens op de homeknop gedrukt maar dan druk ik het gesprek weg. Is het een bekende beller (die in mijn contacten staat) dan zie ik wel de knoppen als accepteren of weigeren. Wat doe ik fout of heb ik iets fout ingesteld.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien handig als je eerst upgrade naar 8.3.
Daarna kan je een harde reset uitvoeren. Home en sluimerknop ca. 10 sec beiden ingedrukt houden totdat appel logo weer verschijnt,. Succes.
|
|||
|
|||
zwart scherm nog steeds
heb die 8.03 al zie ik. hardmatig aan en uit ook al gedaan . helaas geen resultaat.
|
|
|||
|
|||
Pas je profiel dan even aan!. Praat wat makkelijker☺
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
opgelost ringtone zwart scherm
ikke blond. ringtone zelfde als binnenkomende mail. stom. eenvoudig opgelost dus. dank voor het meedenken en reageren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Grijs scherm iphone 4 wordt langzaam zwart | lisavdk | iPhone algemeen | 1 | 23-03-14 12:20 |
iPhone wordt heet en scherm blijft zwart | Robert92x | iPhone algemeen | 0 | 10-09-11 00:13 |
iPhone 4: hoe zie ik mijn iphone gesimlocked is | WT88 | Unlock | 9 | 29-09-10 14:32 |
gebeld worden, scherm blijft zwart | louisrr | iPhone algemeen | 14 | 10-02-09 19:22 |
Oplossing gezocht! Bij zwart scherm(dus stand-by) kan ik vaak niet gebeld worden!! | speeds | iPhone algemeen | 3 | 08-04-08 01:32 |
|
|