hoe zie ik mijn iphone gesimlocked is discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een iPhone4 van ProAssist (verzekering) gekregen en ben benieuwd of mn telefoon simlock heeft. Weet iemand hoe ik in mijn telefoon of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe zie ik mijn iphone gesimlocked is
Ik heb net een iPhone4 van ProAssist (verzekering) gekregen en ben benieuwd of mn telefoon simlock heeft.
Weet iemand hoe ik in mijn telefoon of iTunes kan zien of hij gesimlocked is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je hem aansluit aan iTunes, krijg je dan niet het simlock vrij schermpje? En anders doe je er een simkaart in, zie je het ook. En als je moeilijker wil doen kun je het ook via een nummer opzoeken uit welk land hij komt, dan weet je meestal ook genoeg. Maar vraag me niet hoe dat gaat.
|
||||
|
||||
Kijk of je een microsim kunt lenen van een andere provider dan T-Mobile en test het dan ff.. Weet je het gelijk..
|
||||
|
||||
Citaat:
zoals jij het noemt?
|
||||
|
||||
Dat scherm krijg je in iTunes, niet op je iPhone.
Maar ik google wel ff voor je Zoiets volgens mij |
|
|||
|
|||
Was je telefoon wel vanuit T-Mobile simlockvrij?..anders is die schermpje nutteloos.
Als je wilt weten of hij een simlock heeft kan beste even een andere simkaart erin zetten of T-mobile bellen ..deze kunnen jou dit exact vertellen. |
|
|||
|
|||
Het probleem is dat ik niemand anders weet met een microsimkaart om te testen.
Tmobile kan mij het ook niet vertellen en bij ProAssist zegt de een dat hij geen simlock heeft en de ander van wel... Weet iemand of het ergens in de telefoon zelf te bekijken is of in Itunes (dus niet het scherm wat je krijgt als je hem net hebt geunlocked, want als deze telefoon vanaf het begin al simlockvrij is zul je dat scherm niet krijgen lijkt me?) |
|
|||
|
|||
Forecast van ih8snow geeft aan dat die van mij simlockvrij is maar dat betwijfel ik.
Heb een gelockte AT&T uit de US.. vreemd? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij een simlock-vrij toestel staat het er zoals bovenstaande screenshot. |
|
|||
|
|||
hier is al een topic over, door mij gestart!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zie je of een iphone echt of nep is??? | proboss | iPhone algemeen | 46 | 05-07-15 17:14 |
Telefoon doorgeschakeld naar Iphone;hoe zie ik doorgeschakelde nummers? | botje4u | iPhone algemeen | 6 | 29-05-14 12:07 |
iPhone: Hoe zie je of een iphone gejailbreakt is | Globox | Jailbreak | 5 | 09-08-10 21:04 |
hoe zie ik of 3g actief is? | bunne | iPhone algemeen | 5 | 02-11-08 19:08 |
ik zie mijn programmas niet | Soeki | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-02-08 22:52 |
|
|