ik zie mijn programmas niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn 1.1.2 otb naar 1.1.3 geupdated. En heb meteen een boel aplicaties geinstallerd. Maar zie ze niet in het menu! Echter ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik zie mijn programmas niet
Ik heb onlangs mijn 1.1.2 otb naar 1.1.3 geupdated. En heb meteen een boel aplicaties geinstallerd. Maar zie ze niet in het menu! Echter ik zie wel sketches, iphysics en lights out. Als ik in de uninstal scherm kijk bij installer zie ik wel al die programmas staan.... Kan iemand mij helpen? En jah ik weet dat je meerdere paginas bestaan op het springboard maar zie ze echt niet
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog 1.1.2, maar het installeren van Customize hielp mij bij verloren app's. Ze stonden als verborgen op mijn Iphone.....nu niet meer.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet hersteld worden (zie plaatje) | Taufieq | iPhone algemeen | 11 | 27-05-11 00:12 |
Ik zie niet wie er belt! | Hoekje60 | iPhone algemeen | 5 | 15-05-11 12:35 |
iPhone 4: hoe zie ik mijn iphone gesimlocked is | WT88 | Unlock | 9 | 29-09-10 14:32 |
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet | stifler | iTunes | 0 | 04-02-10 21:23 |
Zie niet alle mappen in iphonebrowser | petitlowie | Archief | 1 | 28-10-09 22:24 |
|
|