iPhone wordt heet en scherm blijft zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond! Recentelijk heb ik mijn gehele front screen vervangen (inclusief LCD scherm, digitizer, glas en homebutton etc) en kreeg ik hierna een vage melding dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wordt heet en scherm blijft zwart
Goedenavond!
Recentelijk heb ik mijn gehele front screen vervangen (inclusief LCD scherm, digitizer, glas en homebutton etc) en kreeg ik hierna een vage melding dat mijn iPhone nog voor 2 miljoen minuten was geblokkeerd. Ik wou het dus restoren maar mijn power-button werkte niet geheel naar behoren waardoor ik hier dus een nieuwe in probeerde te zetten. Daarna heb ik alles weer in elkaar gezet en kreeg ik geen scherm mee maar werd mijn iPhone wel heel snel warm en dan ook echt flinkt heet. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is en is dit goedkoop en simpel op te lossen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij, heet, iphone 3gs, scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone scherm blijft zwart na open schroeven. | ainiw | iPhone algemeen | 4 | 20-03-11 19:16 |
Iphone scherm blijft zwart Dood? | P1Nh00fD | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 21:01 |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Scherm iPhone blijft zwart. | Juana | Archief | 13 | 18-04-10 22:24 |
|
|