//

Foto's iPhone overzetten naar pc lukt niet

Foto's iPhone overzetten naar pc lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, het geheugen van m'n dochters iPhone Xr raakte onlangs overvol waardoor deze niet meer goed functioneerde (telkens heropstarten en vastlopen). Toen hij het plots ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-10-21, 22:09
Peter ON5US Peter ON5US is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard Foto's iPhone overzetten naar pc lukt niet

Hallo,


het geheugen van m'n dochters iPhone Xr raakte onlangs overvol waardoor deze niet meer goed functioneerde (telkens heropstarten en vastlopen). Toen hij het plots even wel goed deed heb ik snel enkele grote bestanden gewist met als resultaat dat hij nu terug stabiel is.


Ik wil nu alle foto's verplaatsen van iPhone naar pc. Het probleem is dat ik via de verkenner wel het apparaat zie (Apple) bij aankoppeling usb-kabel, maar er zijn geen submappen te zien waardoor ik dus de foto's niet kan selecteren en verplaatsen.


Met iTunes (laatste versie) heb ik intussen wel al een volledige (niet-geëncrypteerde) backup kunnen maken maar in die backup-map zie ik een heleboel mappen en submappen, maar foto's vind ik er niet terug). Ik betwijfel ook als de backup wel compleet is, want het is een iPhone met 128 GB geheugen en de backup is maar 90 GB groot, wat ik wel vreemd vind.


Het voornaamste is dat ik eerst en vooral de foto's kan verplaatsen naar de pc zodat er flink wat geheugen vrij komt. Maar zoals hierboven vermeld, zie ik geen inhoud in de verkenner. Doe ik iets verkeerd of heeft er iemand tips?


Mvg, Peter.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-21, 09:49
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 954
Standaard

Log ens in op www.icloud.com met je Apple ID. Je komt dan in een soort springboard, waarin je onder anderen contacten kunt bewerken, je agenda kunt bewerken en in je foto's kunt scrollen. Hier kun je ze ook downloaden naar je pc/laptop.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
  #3  
Oud 21-10-21, 10:17
Peter ON5US Peter ON5US is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Hoi, bedankt voor je reactie.
Dat inloggen op de iCloud zal ik met mijn dochter eens moeten doen (ik ken haar pw niet ).


Intussen heb ik dit forum een goeie tip gevonden met het programma '3utools'.
Ik heb dit geïnstalleerd en dit werkte meteen.
Vreemd dat het via de verkenner niet lukte (waarschijnlijk ergens een beveiligingsintelling dat voorkomt dat er content getoond wordt).


Ik zal iig ook eens kijken naar die iCloud.

Tnx!
  #4  
Oud 28-10-21, 19:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Lollig dat je 3utools al gevonden hebt. Dat wilde ik net als antwoord geven Veel van dit soort vragen (zeker als er windows gebruikt wordt kunnen al beantwoord worden met ditzelfde antwoord
  #5  
Oud 30-10-21, 09:59
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

3 u tools is een super handig programmatje waar je nog veel meer mee kunt natuurlijk
en via verkenner in windhoos kun je je foto s ook gewoon naar de pc kopiëren of verwijderen .
  #6  
Oud 30-10-21, 10:02
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
3 u tools is een super handig programmatje waar je nog veel meer mee kunt natuurlijk
en via verkenner in windhoos kun je je foto s ook gewoon naar de pc kopiëren of verwijderen .
Met die laatste optie krijg je vaak vastlopers. Tenzij je enkele foto's video's wilt overzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's overzetten met onderschrift lukt niet fleuren iPhone algemeen 4 20-11-13 19:30
Foto: Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet Tamaico Muziek, foto & video 0 28-03-13 17:10
Film van iphone naar pc overzetten lukt niet akkerstad iPhone algemeen 3 16-05-12 14:22
Foto: Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet DGVBrasil Muziek, foto & video 0 19-06-11 15:37
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? Timbaland Ringtones en Wallpapers 9 26-09-09 10:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.