foto's overzetten met onderschrift lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag foto's van mijn laptop overzetten via iTunes naar mijn iphone 4. Ik wil het liefst mapjes overzetten met daarin de foto's die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's overzetten met onderschrift lukt niet
Ik wil graag foto's van mijn laptop overzetten via iTunes naar mijn iphone 4.
Ik wil het liefst mapjes overzetten met daarin de foto's die voorzien zijn van een onderschrift, bijv. afbeelding paddenstoel met het onderschrift welke het is. Ik kan wel de foto's overzetten, maar het onderschrift is dan weg. Kan dat wat ik wil ? Groet Piet Fleuren |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe maak je dat onderschrift?
(Je bedoelt hopelijk niet de bestandsnaam?)
|
|||
|
|||
Denk het wel, foto heeft een nummer en dat vervang ik door een naam.
Dus het gaat niet ? Gr. Piet |
|
||||
|
||||
Niet met de standaard foto App.
Maar misschien kent iemand een App uit de AppStore die bestandsnamen onder of in de foto laat zien? (En een eigen sync optie heeft?) |
|
|||
|
|||
Hopelijk weet iemand dan of het kan met een app
Gr. Piet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone gesync met andere bieb; muziek overzetten van iP 3 naar iP4 lukt niet | Bamekipa | iTunes | 0 | 25-07-13 11:04 |
Foto: Foto's van connection kit op Ipad1 naar PC overzetten lukt niet | Tamaico | Muziek, foto & video | 0 | 28-03-13 18:10 |
Mac OS X: Foto's synchroniseren met iTunes lukt niet | pieterbalcaen | iTunes | 9 | 23-02-13 10:45 |
Foto's overzetten nr computer lukt niet | jsea | iTunes | 18 | 22-12-11 11:28 |
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo | julio | Archief | 14 | 20-05-08 12:39 |
|
|