iPhone wil niet dicht na vervanging scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het scherm van mijn iPhone 7 vervangen en bij de laatste stap: de iPhone weer dicht doen (scherm in de behuizing klikken, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone wil niet dicht na vervanging scherm
Ik heb het scherm van mijn iPhone 7 vervangen en bij de laatste stap: de iPhone weer dicht doen (scherm in de behuizing klikken, de zgn. 'crunch') wil maar niet lukken.
Het scherm blijft omhoog wippen rechtsonderin, ter hoogte van de speaker, iets meer naar onder waar de verdikking zit van de flexkabel van het scherm. Ik kan het wel dicht duwen maar bij iets druk op het scherm zie je dan dat het LCD vlekt (teveel druk) en het scherm springt daar steeds zelf iets uit te behuizing langs de rand. Ik heb dit al eens eerder aan de hand gehad, toen leek het probleem dat de flexkabel iets ander gepositioneerd moest worden alsmede het beschermingsplaatje achterop het scherm: de flexkabel duwde dat beschermplaatje teveel omhoog. Dit keer lijkt dat probleem niet aan de hand, maar het beschermplaatje blijft een soort op spanning staan (in een boogje) Herkent iemand dit probleem misschien? Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een heel aantal pogingen verder kwam ik erachter dat het het batterij connector afdek plaatje is geweest die in de weg zat. De dikke uitstekende chip van het scherm kwam daar kennelijk net tegen aan.
Ik ben maar gewoon gaan kijken hoe kan ik meer ruimte creëren daar en ben het plaatje iets los gaan schroeven, waarna ik ‘m nog een stukje verder naar boven kon schuiven. Dat zal net die kwart millimeter hebben gescheeld…. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touch problemen na vervanging van het scherm 7P | mrdollar | iPhone algemeen | 2 | 11-11-18 20:34 |
Problemen na vervanging scherm | mkk25 | iPhone algemeen | 5 | 05-06-17 17:34 |
iPhone scherm alleen backlight na vervanging Digitizer | flipskee | iPhone algemeen | 1 | 23-03-12 14:51 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Na LCD vervanging alleen wit scherm | BOJE | iPhone algemeen | 4 | 18-01-10 21:57 |
|
|