//

Aanraking gedimd scherm leidt tot directe actie

Aanraking gedimd scherm leidt tot directe actie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Normaliter, wanneer het scherm dimt (schermbeveiliging/lock), net voordat de iPhone uitschakelt, kun je door het scherm kort aan te raken de iPhone weer 'actief' maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-21, 15:08
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Unhappy Aanraking gedimd scherm leidt tot directe actie

Normaliter, wanneer het scherm dimt (schermbeveiliging/lock), net voordat de iPhone uitschakelt, kun je door het scherm kort aan te raken de iPhone weer 'actief' maken (het scherm wordt weer helder) waarbij de aanraking niet direct leidt tot een actie op het scherm. M.a.w., al druk je op het icoontje van een app, als het scherm gedimd is, zal de app niet opstarten en wordt alleen het scherm/de iPhone weer actief. Sinds (ik geloof) iOS 15 worden bij mijn XS Max alle aanrakingen bij gedimd scherm tevens direct doorgegeven en moet ik dus erg oppassen waar ik het scherm aanraak wanneer het gedimd is. Erg vreemd, want bij de iPad, de 11, 8 en 6s Plus die we in ons huishouden gebruiken is dit gedrag zoals het altijd al was: gedimd scherm --> aanraking --> scherm weer helder, iPhone actief.


Naast dat het vreemd is, is het ook erg onhandig. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast dank voor het meedenken/feedback/oplossingen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-21, 11:17
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Korte update: 15.2 geïnstalleerd en de iPhone misdraagt zich nog steeds...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen reactie bij aanraking scherm I phone 6 sakaia iPhone algemeen 7 24-07-16 10:30
iPhone 4s scherm reageert zonder aanraking CSW1990 iPhone algemeen 9 16-12-14 11:48
Iphone3gs uitvallen na aanraking links scherm Donronca iPhone algemeen 4 30-01-12 19:19
aanraking van het scherm lukt niet demies iPhone algemeen 0 02-03-10 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.