Batterij duur 13 Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijdag middag mijn 12 pro Max vervangen door een 13 Pro Eerst was ik even aan het twijfelen omdat ik een 12 Pro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Batterij duur 13 Pro
Ik heb vrijdag middag mijn 12 pro Max vervangen door een 13 Pro
Eerst was ik even aan het twijfelen omdat ik een 12 Pro heb gehad en die voor mij niet genoeg accu duur had Daarom toen naar de Max , maar kreeg te horen de 13 pro zou beter zijn. Moet echt bekennen ben blij , gisteren 9 uur schermtijd en toen met 3% weer aan de lader Heel erg goed noem ik dat En je kan het scherm terug zetten op 60hz En donkermodus gebruiken voor nog meer tijd , gelukkig is dat niet nodig Zijn deze toestellen dan zoveel beter met de accu ? Zijn er meer die er ervaring mee hebben ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het blijkt inderdaad.
Van de 13 mini wordt ook gereviewed dat de batterijduur beter is geworden dan de 12 mini. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij duur OS2 dramatisch | corvankruchten | Apple Watch algemeen | 18 | 01-10-15 11:52 |
Batterij duur verlengen. | bennieb0y | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-10-11 08:38 |
IOS 4.3.3 batterij duur | johanneslol | iPhone algemeen | 26 | 11-05-11 19:49 |
iPhone batterij duur erg vermindert | jpke | iPhone algemeen | 10 | 25-07-09 11:23 |
batterij duur | jvp | Archief | 1 | 29-09-08 16:40 |
|
|