batterij iPhone 11 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn batterij geeft aan dat er een herstelling nodig is. Als ik deze bij Apple laat herstellen, krijg ik dan een refurbished iPhone of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
batterij iPhone 11
Hallo,
Mijn batterij geeft aan dat er een herstelling nodig is. Als ik deze bij Apple laat herstellen, krijg ik dan een refurbished iPhone of doen ze er een nieuwe batterij in? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat ze er een nieuwe inzetten
Maar dat kan je ze ook vragen Ik zou eerst even bellen met ze |
|
|||
|
|||
Geen idee hoe dat momenteel qua corona is, Maar voor heen ging het zo.
Als je met de apple store app een afspraak maakt voor een accu vervanging o jouw toestel dan kan je meteen een afspraak in een apple store maken (haarlem/amsterdam/den haag(. je brengt jouw toestel, loopt de intake door (controle, geen schades, geen andere reparaties aan je toestel van derden). en een paar uur later kan je hem weer ophalen (jouw toestel dus) met een nieuwe accu. |
|
||||
|
||||
Idd, met nieuwe originele accu. Zou wat zijn zeg dat Apple er een 2e hands in zet.
Vooralsnog is mijn ervaring met nu ongeveer een stuk of 7 a 8 batterij vervangingen de afgelopen jaren met verschillende modellen iPhone dat de batterijen van Apple het beste zijn en gedurende de 2 a 3 jaar gebruik erna, ze het meest consistent zijn (weet even geen beter woord) Verschillende niet originele (altijd A(+) kwaliteit) batterijen gebruikt en die zijn toch echt minder goed. De besten starten met een (soms iets) hoger vermogen dan origineel maar takelen daarna in rapper tempo af…. Laatst gewijzigd door ballegooier; 25-01-22 om 21:08. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 sluit af met > 20% batterij, geeft daarna aan dat batterij leeg is | Jiska1990 | iPhone algemeen | 3 | 23-02-18 11:05 |
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) | JeroenVS | iPhone algemeen | 2 | 05-01-18 20:13 |
Batterij iPhone 6 | Djoisch | iPhone algemeen | 5 | 09-02-15 17:47 |
Batterij iPhone 4S | timovanaagten | iPad algemeen | 5 | 13-03-12 11:23 |
|
|