Spam in mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo terugkerend heb ik te maken met spam in Outlook mail. Op de iPhone is dit gekoppeld aan abonnement (rode vlag). Bij stoppen abonnement krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spam in mail
Hallo terugkerend heb ik te maken met spam in Outlook mail. Op de iPhone is dit gekoppeld aan abonnement (rode vlag). Bij stoppen abonnement krijg ik een reply waarop aangegeven wordt dat e-mailadres niet bestaat. Bij blokkeren adressen, rapporteren , melden als phishing geen verandering. Meerdere mails per dag. Heb mijn wachtwoord ook al aangepast.
Iemand tips ? Groet Heidi. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een rode vlag is geen symbool voor een abonnement, maar voor een als urgent zijnd aangemerkte mail.
Ze versturen de mails steeds vanuit een ander mailadres waardoor blokkeren niet voorkomt dat je die mails via een andere route weer krijgt. Is vechten tegen de bierkaai.
|
|||
|
|||
Als je de mail ook op je Mac hebt staan zou je regels kunnen maken.
Maar dat is best wat werk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spam-free e-mail ontvangen op je iPhone | Petere | iPhone algemeen | 7 | 08-10-15 15:03 |
spam berichten van mail administrator | zenda | iPhone algemeen | 1 | 25-01-15 04:06 |
Spam in de mail voorkomen | Hanvank | iPhone algemeen | 2 | 05-01-12 22:05 |
Spam mail op de iphone 3GS - 16 GIG | Reulen | iPhone algemeen | 4 | 21-09-09 20:27 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|