Spam in de mail voorkomen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg dagelijks spam op mij iPhone. Dezelfde mailtjes krijg ik op mijn iMac, daar werkt de spamfilter prima. Die haalt de meesten er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spam in de mail voorkomen
Ik krijg dagelijks spam op mij iPhone. Dezelfde mailtjes krijg ik op mijn iMac, daar werkt de spamfilter prima. Die haalt de meesten er wel uit. Maar nu de iPhone nog. Wat moet ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Blokkeren op de server?
De iOS mail App heeft geen spam functionaliteit dacht ik...
|
||||
|
||||
De titel is "Spam in de mail voorkomen". In de posting beschrijf je wat anders. Ik begrijp je wel, maar om spam te voorkomen moet je proberen om je mailadres zo weinig mogelijk in te vullen op het internet. Niet meedoen aan enquêtes enz. daarmee voorkom je spam in je mailbox.
|
Labels |
spamfilter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spam-free e-mail ontvangen op je iPhone | Petere | iPhone algemeen | 7 | 08-10-15 15:03 |
Spam mail op de iphone 3GS - 16 GIG | Reulen | iPhone algemeen | 4 | 21-09-09 20:27 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
spam | barryborghouts | iPhone algemeen | 2 | 03-02-08 01:08 |
|
|