Spam-free e-mail ontvangen op je iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Hier gaat ie dan...Mijn allereerste post op dit geweldige forum. Ik had het probleem dat ik via mijn POP server (zakelijk) wel honderden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spam-free e-mail ontvangen op je iPhone
Hoi Allemaal,
Hier gaat ie dan...Mijn allereerste post op dit geweldige forum. Ik had het probleem dat ik via mijn POP server (zakelijk) wel honderden spam e-mails per dag binnen kreeg. Opzich al ergelijk genoeg natuurlijk...Sinds eergisteren ben ik OOK een trotse bezitter van een US 8 gig version iPhone, en wilde dus meer dan graag "Spam-free" mails binnen halen, welke aanvankelijk een onmogelijke opdracht leek te zijn. Ik ben uiteindelijk maar even aan het "googelen" geweest, en kwam uiteindelijk met een alles oplossende tutorial! Ik heb onderstaande (link) tutorial gevolgd, en het werkt als een trein. Helemaal top. CatCubed Gmail, IMAP, and iPhones - Part 2 - The Tutorial Hiervoor dien je 3 mail accounts te hebben en/of aan te maken; -Je huidige e-mail account (POP in mijn geval) -G-mail account (Gratis aan te maken op www.gmail.com) -iMap account (op je buitenaardse iPhone) Quote m.b.t. de "Features" : [h3]Benefits to this system[/h3]
Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik deze graag zodat iedereen kan genieten van "Spam-free" e-mail op z'n iPhone Trouwens...wat een GAAF toestel! De iPhone is gewoon het mooiste toestel ter wereld. Intiutief, en super design. Ik wil niets anders meer... Groetjes, Petere Laatst gewijzigd door Petere; 25-05-08 om 03:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad een prima oplossing om van de spam af te komen, het spamfilter van Google is de beste die bestaat!
Ik zal hier een voorpagina artikel van maken, Bedankt voor de tip!
|
|||
|
|||
Graag gedaan!
Wat geweldig leuk dat het een voorpagina artikel word Gr, Petere |
|
|||
|
|||
goed werk Petere
|
|
||||
|
||||
Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook Gmail IMAP en heb bijna nooit spam !
|
|
|||
|
|||
Artikel van Richard
Medewerker Richard belooft een artikel hierover.
De link werkt nl bij mij niet. Richard: is dit artikel er al ? Bedankt |
|
|||
|
|||
|
Labels |
email, gmail, spam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
Spam mail op de iphone 3GS - 16 GIG | Reulen | iPhone algemeen | 4 | 21-09-09 20:27 |
Hoe live mail ontvangen via mijn iphone | Wiso | Archief | 1 | 27-07-09 14:43 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
blackberry mail ontvangen op je iphone | martty | iPhone algemeen | 5 | 20-02-08 18:39 |
|
|