iPhone 6s crasht op bepaalde websites. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zodra ik op bepaalde websites beland, herstart de iphone 6s vanzelf. Dit heb ik op websites zoals Nike.com Seagate.com wat kan hier de oorzaak van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6s crasht op bepaalde websites.
Zodra ik op bepaalde websites beland, herstart de iphone 6s vanzelf.
Dit heb ik op websites zoals Nike.com Seagate.com wat kan hier de oorzaak van zijn ? Hebben andere leden dit ook meegemaakt ? Ook heb ik 1x gehad dat de iphone niet meer reageerde. Toestel was aan, zag alleen niks op het beeld. Dit heb ik opgelost door het aan/uit knop en home button even ingedrukt te houden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is idd al gemeld als een vaker voorkomend probleem bij de 6S.
Toevallig de Samsung chip? Geen idee of het er iets mee te maken heeft. |
|
|||
|
|||
Meen je dat nou...
Kan ik met dit toestel bij apple langs gaan ? Hoop dat ik dan een nieuw toestel mee krijg, want dit is zeer irritant. |
|
|||
|
|||
In mijn iPhone 6s zit, niet toevallig, een Samsung CPU en die heeft dat probleem niet.
Zulke probleempjes kunnen veroorzaakt worden door backups met jailbreak restanten. En al helemaal als het een backup is van een ander hardware platform. |
|
||||
|
||||
Als ik een nieuwe iPhone koop stel ik hem altijd in als nieuwe iPhone.
Heb het idee dat er met Back-up terugzetten altijd rommel meekomt wat je eigenlijk niet wil en moet hebben. |
|
|||
|
|||
Ik clone hier regelmatig test iPhones met versleutelde iTunes backups. Nog nooit een probleem gehad. iCloud backups heb ik echter nog nooit gebruikt en daar kan ik dus niets over zeggen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal bij mij ook wel beetje tussen de spreekwoordelijke oren zitten. 😁 |
|
|||
|
|||
Heb de iphone nieuw ingesteld, zonder een ander backup te pakken. Ik ga hem maar herstellen, hopen dat het dan goed is. Iemand een idee hoe ik kan kijken welk chip ik heb ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iCulture heeft weer eens iets in gang gezet waarvan het einde nog niet in zicht is. Elk probleempje met een iPhone 6s/6s Plus zal nu wel te wijten zijn aan de Samsung CPU. |
|
|||
|
|||
Ik zet altijd iCloud backups terug. Heb niet echt problemen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1) Omdat een iCloud backup geen volledige backup is;
2) Omdat een iCloud backup niet praktisch is met toestellen die meer dan 60 GB aan Sandbox data hebben; 3) Omdat ik de totale controle wil hebben over backups. Dat kan alleen met iTunes; |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crasht, start op, crasht... | nachtegaaal | iPhone algemeen | 6 | 07-03-11 22:21 |
Blokeerd vodafone bepaalde websites? | Stiruam | Vodafone | 2 | 18-02-09 14:33 |
iPhone app tracker websites | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 25-10-08 01:19 |
iPhone websites op andere telefoons | Jonas | Archief | 0 | 12-02-08 16:15 |
|
|