iphone crashed hoe kan ik gegevens eruit halen??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone is gecrashed hij blijft hangen bij apple logo als ik hem opzet ik wil hem niet weer jailbraiken enzo van die toestanden omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone crashed hoe kan ik gegevens eruit halen???
mijn iphone is gecrashed
hij blijft hangen bij apple logo als ik hem opzet ik wil hem niet weer jailbraiken enzo van die toestanden omdat ik mijn gegevens niet wil kwijt raken onder andere contacten, fotos, mixtube videos, en apps maar als ik het dan toch moet jailbraiken enzo om het terug te laten draaien wil ik mijn contacten enzo eruithalen weet iemand aub hoe ik dit kan regelen ofwel een idee om mijn contacten enzo er uit te halen en ofwel een idee om hem terug op te meppen zonder alles kwijt te geraken en opnieuw te jailbraiken enzo winscp gaat niet want ik weet de ip nummer niet heb ibricker geprobeerd en hij kan iphone niet vinden please let me know |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens geprobeerd met diskaid ? Bestaat zowel voor windows als voor Mac.
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem maar ik heb geen apple maar een annanas
|
|
|||
|
|||
heb diskaid geprobeerd maar dat doet het ook niet, hij blijft gewoon bij zn opstartscherm, ik heb hem ook nog eens gereset maar dan doet hij het ook niet!
|
|
|||
|
|||
ik heb trouwens wel me 1.1.3 over laten zetten naar 2.0
|
|
|||
|
|||
nu doet hij het ineens wel, weet iemand misschien in welke map ik me notities kan vinden? alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
heb jij het kunnen oplossen met alles eerst eruit te halen en dan terug jailbraiken en die zaken ? zo wel hoe? want geen enkel program kan de iphone niet vinden op dees manier
recovery mode, dfu mode helpen niet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij vinden hem gisteren wel, maar toen klapte hij eruit! ons pap had hem gistere aangezet en ineens deed hij het! mja ik was weer zo dom om nog eens uit te testen of hij hetzelfde had als ik hem zou uitzetten dus heb hem niet meer gesynchroniseerd, ik probeer hem gewoon heletijd weer te resetten hopelijk doet hij het dan ineens weer wel!
|
|
|||
|
|||
weet jij misschien hoe dat kwam dat hij nu zo doet? heb je een verkeerd progamma gedownload? ik had het als het goed is bij cydia en dan toys en dan moms jokes. weet niet of het daar aan kan liggen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe ziet jouw ideale iPhone eruit? | Kevin | iPhone algemeen | 22 | 01-11-13 15:09 |
Hoe zal de Iphone er in 2050 eruit zien | Dragann_ | Chat en geruchten | 14 | 08-06-10 16:23 |
Gegevens uit je itunes iphone backup halen? | Delphii | iTunes | 0 | 15-05-10 13:33 |
Mac OS X: gegevens ui Itunes halen met gelockte Iphone | flyboy | iTunes | 1 | 19-09-09 11:29 |
Autocorrectie SMS: hoe woord eruit halen? | WackoV | Archief | 2 | 20-08-09 16:24 |
|
|