apps ontbreken in de berichtgeving lijst / batchsymbool ontbreekt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag is mijn iPhone 13 pro Max bij de Apple store met "herstel alle instellingen" gereset en gemakshalve heeft men ook 15.4 geinstalleerd. Nu ontbreken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apps ontbreken in de berichtgeving lijst / batchsymbool ontbreekt
vandaag is mijn iPhone 13 pro Max bij de Apple store met "herstel alle instellingen" gereset en gemakshalve heeft men ook 15.4 geinstalleerd.
Nu ontbreken in de lijst berichtgeving apps zoals Whatsapp en mail/outlook het gevolg is dat ik geen batchsymbool meer krijg (het rode bolletje met aantal nieuwe berichten) bij de betreffende apps. iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er ook een reservekopie teruggezet?
|
|
|||
|
|||
nee. was niet nodig (dacht hij)
|
|
|||
|
|||
Zou toch maar de reservekopie terugzetten.
Dan heb je je gegevens van WA en mail ook weer terug. |
|
|||
|
|||
i.o.m. apple support schone installatie en alles opnieuw installeren... zucht...
|
|
|||
|
|||
Hier ongeveer hetzelfde probleem gehad.
Nieuwe 13 en met de 11 ernaast in orde gemaakt. Daarna werkte niet alles zoals het hoorde. Telefoon hersteld en gewoon nog een keer opnieuw gedaan maar nu hoefde de update van ios niet meer en nu was alles in eens wel goed. Misschien een idee om te proberen. |
Labels |
15.4, berichtgeving |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichtgeving geluiden zonder berichtgeving sinds iOS 9.2 | oelen000 | iPhone algemeen | 3 | 11-12-15 10:42 |
Berichtgeving: Sorteren van apps ? | Willem... | iPhone algemeen | 1 | 13-10-11 19:22 |
iPhone: Probleem met berichtgeving apps | dvanduijn | Jailbreak | 0 | 03-06-11 09:13 |
|
|