Kwaliteit telefoongesprek iphone 13 Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week een Iphone 13 Pro als vervanger van mijn Iphone XS. Nu valt het mij op dat de kwaliteit van het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kwaliteit telefoongesprek iphone 13 Pro
Ik heb sinds vorige week een Iphone 13 Pro als vervanger van mijn Iphone XS. Nu valt het mij op dat de kwaliteit van het telefoongesprek een stuk minder is, blikkerig, schel.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem voor met mijn iPhone 13. Veel ruis op de lijn tijdens het telefoneren en de dictafoon functie is amper te gebruiken. Precies of de microfoon al kapot is… de ruisonderdrukking is nergens meer te vinden
|
|
|||
|
|||
Als het zo slecht is, dan gewoon terug ermee naar Apple om te laten beoordelen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 13 telefoongesprek breekt af | Wimhutten | iPhone algemeen | 3 | 14-12-21 00:06 |
Kwaliteit telefoongesprek geluid Iphone 7 Plus | draude | iPhone algemeen | 0 | 21-09-16 14:12 |
Trillen tijdens telefoongesprek Iphone 5S | gelderjg | iPhone algemeen | 11 | 01-01-15 21:56 |
Iphone 5 telefoongesprek probleem | Myub90 | iPhone algemeen | 2 | 03-04-13 10:18 |
|
|