Emails is submappen niet zichtbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb lang geleden een aantal postbussen (mappen) aangemaakt in de email app van Apple op de iPhone. Heb ook een aantal submappen aangemaakt. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emails is submappen niet zichtbaar
Ik heb lang geleden een aantal postbussen (mappen) aangemaakt in de email app van Apple op de iPhone. Heb ook een aantal submappen aangemaakt.
De emails is deze submappen worden niet meer getoond. Als ik een submap aanklik zie ik onderaan voor 1 seconde 18 van 18 emails ( synchroniseren ) maar de submap blijft leeg. ICloud.com via browser worden de emails in alle submappen wel getoond en zijn te lezen. Hoe los ik dit op? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je niet toevallig de filter optie (ronde bolletje links onder) aanstaan met de optie " gefilterd op : ongelezen" ?
|
|
|||
|
|||
(Het ronde blauwe bolletje) filter was het niet.
Ik kijk het opnieuw na en alle mails in de submappen kan ik terug lezen. Ik vermoed dat er toch iets geweest moet zijn met het synchroniseren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS submappen | Glotter | iPhone algemeen | 0 | 05-07-17 11:23 |
Foto's worden niet gedownload in emails | kickboxer | iPhone algemeen | 0 | 30-10-13 16:22 |
Mijn iPhone verzendt geen emails meer, niet met Wi-Fi en niet met 3G | WilK3012 | iPhone algemeen | 6 | 01-07-13 23:43 |
Lege emails: niet te verwijderen? | doubledutch | iPhone algemeen | 3 | 21-09-10 23:34 |
Verzonden emails niet zichtbaar | bostiaan | iPhone algemeen | 3 | 22-08-10 23:15 |
|
|