Groene tekstballon SMS (!) Niet afgeleverd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Groene tekstballon SMS (!) Niet afgeleverd Ik heb een contact waar ik elke keer het bericht krijg " (!) Niet afgeleverd " Hoewel ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Groene tekstballon SMS (!) Niet afgeleverd
Groene tekstballon SMS (!) Niet afgeleverd
Ik heb een contact waar ik elke keer het bericht krijg " (!) Niet afgeleverd " Hoewel ik deze persoon gewoon kan bellen en ook een iPhone gebruikt maar mogelijk iMessage ( blauwe tekstballon ) niet gebruikt. " De persoon zegt dat ze wel van anderen gewoon sms'en ontvangt. " Op deze support site https://support.apple.com/nl-nl/HT204065 lees je als het bericht niet verzonden is met iMessage ( blauwe tekstballon ) kan je het opnieuw verzenden als sms ( groene tekstballon) maar als ik een bericht begin te typen krijg ik al direct de groene verzend-knop. Hieruit kan ik al afleiden dat persoon al een tijd niet verbonden is met iMessage. Ik heb nog nooit een SMS (GROENE tekstballon) verzonden waar het bericht " (!) Niet afgeleverd " (rood) direct na verzenden komt bijstaan. Kan de persoon mij onbewust geblokkeerd hebben enkel voor SMS ? Of wat is hier het probleempje ? ( Geblokkeerd is zowel voor bellen en berichten ..dacht ik) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMSjes worden niet afgeleverd | AleStoker | iPhone algemeen | 1 | 27-07-13 23:21 |
MMS wordt niet afgeleverd | Barocky | iPhone algemeen | 9 | 07-01-13 15:52 |
Imessage bericht word niet afgeleverd. | apotheosis | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 20:15 |
Tekstballon met uitroepteken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 18 | 05-02-10 17:12 |
Berichten worden niet afgeleverd | Cretian | Orange | 8 | 31-03-09 11:43 |
|
|