Tekstballon met uitroepteken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds kort een tekstballon met uitroepteken op mijn iphone staan naast de bat stand soms is dit wit en soms rood van wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tekstballon met uitroepteken
ik heb sinds kort een tekstballon met uitroepteken op mijn iphone staan
naast de bat stand soms is dit wit en soms rood van wat is dit??? en hoe krijg ik dit weg?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit houdt in dat de sms niet is verzonden. Je kan op het uitroepteken klikken op het bericht nogmaals te versturen.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan heb je waarschijnlijk via Cydia Notifier/Reminder geinstalleerd. Het tekstballonetje met uitroepteken is een icoontje van Notifier/Reminder voor een ongelezen sms. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en heb ook geen ongelezen sms ik heb wel statusnotifier geinstalleerd gehad maar deze viel telkens uit en heb deze dan terug verwijderd Laatst gewijzigd door RedBull; 26-10-09 om 21:01. |
|
||||
|
||||
Je bedoelt toch het icoontje wat je in onderstaand screenshot rechtsboven ziet?
|
|
|||
|
|||
ja en soms is dat rood
en ik weet niet hoe het daar komt die statusnotifier werkt niet bij mijn iphone en heb ik dus verwijderd |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
waarschijnlijk als er een update is zal dit opgelost zijn dan... ja watte probleem opgelost ik had blacklist staan en had daar een sms van een ongewenst persoon bedankt om mee te zoeken Laatst gewijzigd door King1987; 26-10-09 om 22:31. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Uitroepteken in een vertelwolkje in mijn statusbalk
Hallo allemaal,
ik zit al een tijdje in de iPhone& iPod touch scene. Altijd voor andere mensen h@ck3n en altijd de nieuwste apps vinden ... Allen heb ik nu iets raars op mijn eigen iPhone dat ik nog nooit heb gezien en ook begod niet weet waar het voor is... In mijn statusbalk staat een rood vertelwolk(net als in cartoons) met een uitroepteken. Hij staat tussen de tijd en de batterij in...en dan bijna tegen de batterij aan. Het gebeurde toen ik vanochtend werd gebeld, ik nam op, en even later hoorde ik een belletje. Owja, als ik erop druk, gebeurd er niets...In SB settings staat ook niets, en er staat bij andere apps ook niet dat ik een nieuwe push heb. Ik heb er een screenie van gemaakt maar ik typ dit nu op de iPhone dus kan ik die nog niet posten helaas... Hopelijk zijn er oplossingen Alvast bedankt! Groetjes, Laatst gewijzigd door psvpas; 05-02-10 om 08:40. Reden: Extra info |
|
||||
|
||||
Heb je de Statusbar Notifier er op staan? Heet geloof ik nu Reminder trouwens.
|
|||
|
|||
Nee, die heb ik niet
|
|
||||
|
||||
Het heeft toch te maken met een app als status notifier of intelliscreen.
Het geeft aan dat je een ongelezen sms hebt. |
|
|||
|
|||
Hmm nu je het zegt, het heeft wel het zelfde vorm wolkje als een sms...maar ik heb al mn smsjes gelezen en het was niet het geluidje van een sms... Intelliscreen heb ik niet geinstaleerd (gehad)...
Welke apps zouden dat kunnen zijn incl. Cydia apps? |
|
||||
|
||||
Dat kan alleen maar een app vanuit cydia zijn.
Ik heb status notifier en had ook datzelfde icoon bij een ongelezen sms (heb ik zelf veranderd nu) |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien iRealQuickSMS (gehad). Dat geeft hetzelfde wolkje.
|
|
|||
|
|||
Ja die heb ik wel gehad...maar die heb ik weggehaald omdatk nou bitesms heb
|
|
|||
|
|||
Yeeeuuh..ik het het eindelijk gevonden!
in de threat van dubbele icoontjes bij notifier stond er wat van blacklist van redbull...ik had een smsje Beadnkt voor de hulp allemaal! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Uitroepteken voor muziek! | Hermadrid | iTunes | 4 | 20-08-10 19:08 |
Help! er staat een uitroepteken naast batterij | buffel_styllezz | iPhone algemeen | 3 | 18-02-10 19:39 |
Zwarte sms tekstballon | Tristal | Jailbreak apps en thema's | 3 | 30-09-09 17:26 |
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. | JDFS | Archief | 7 | 03-03-09 22:43 |
|
|