Uitroepteken voor muziek! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik muziek wil beluisteren via itunes of sync naar mijn Iphone. Staan er bij sommige liedjes een uitroepteken die liedjes kan ik ook niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitroepteken voor muziek!
Als ik muziek wil beluisteren via itunes of sync naar mijn Iphone. Staan er bij sommige liedjes een uitroepteken die liedjes kan ik ook niet synce naar me Iphone wat moet je hier tegen doen?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan kan hij ze niet meer op je harde schijf vinden. Dus je hebt ze verplaatst of weggegooit. Je moet ze dan opnieuw aanwijzen en/of op je computer zetten
|
|
|||
|
|||
Oke dankjewel het is gelukt en dan ? als ik ze volgende keer afspeel zijn ze dan wel gevonden of moet ik dan weer opnieuw zoeken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! er staat een uitroepteken naast batterij | buffel_styllezz | iPhone algemeen | 3 | 18-02-10 19:39 |
Tekstballon met uitroepteken | RedBull | Jailbreak apps en thema's | 18 | 05-02-10 17:12 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|